Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Betaling

Met Ideal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen, je rekent af in de vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankier omgeving van je eigen bank.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar rosa@hopeandjoy.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

BTW: NL001590927B94

Kvk :55991351

Waterstraat 78

7201HN Zutphen

06-23957480

Triodos bank
NL98 TRIO 0254 7874 95

 

 

  • Heb m'n dochter iedere dag blij gemaakt met een kaartje! Martine
  • Het verrassingseffect was groot! Je wilt iemand verrassen en dat is gelukt: super leuk dus! Saskia
  • Het kaartje met handgeschreven tekst maakt het heel persoonlijk Kaar
  • Een uniek cadeau met een mooie boodschap Esther - eigenaar Radijs Conceptstore

InstagramMEER INSPIRATIE? VOLG HOPE & JOY OP INSTAGRAM